» Helgen går fort..

Hej min vän
 
Denna helg har gått fort, alldeles för fort och jag/vi har inte ens gjort något! Igår blev det en dag hemma eftersom regnet bara vräkte ner hela dagen. Vi kollade på film åt godis och bakade en kladdkaka.
Idag så hade jag den roliga stunden nere i tvätt stugan. Sen kom Josefine hit på besök och efter ett tag så kom även Milla. Bjöd tjejerna på mat, kladdkaka och godis.
 
Nu på kvällen har vi även ställt alla saker i en klump på golvet i sovrum och vardagsrum så att målarna kan sätta igång i morgon. Hoppas att det kommer gå fort och att vi får en fin lägenhet till nästa helg :)
 
Tyvärr blev det inte mer uppdatering än detta men imorgon så kommer jag igen med lite bilder, LOVAR :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback