» Fredag kväll

Hej du
 
Fredag kväll, och mys stämningen är igång här hemma. Jag har tänt 62 av 70 (!) ljus här hemma och nu börjar det bli sådär mysigt varmt :)
 
Idag blev det en kort dag på jobbet men det var skönt. Var ute med 26 barn och lekte hela förmiddagen innan jag fick åka hem till min lilla prins. När jag hade hämtat honom på dagis så cyklade vi hem och mötte upp min moster Annelie och Viktoria som kom över och fikade lite :) Oskar och Annelie busade och lekte för fullt medans jag försökte få bebisen i Viktorias mage att sparka lite, men icke :(
 
Nu är det som sagt fredagsmys som gäller. Oskar som inte har sovit middag är vaken än, och jag är i chock. Normalt brukar han somna i soffan av trötthet men nu springer han och leker och tittar på hockey :)
Henke är i kumla hos Gini och fixar sin dator.
Bara några av alla mina ljus..
 
Hoppas att du också får en trevlig fredags kväll :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback