» En vanlig Fredag

Hallå vännen
 
Hoppas att allt är bra med dig? Just nu sitter jag i min gungstol och känner mig helt slut i både kropp och själ. Oskar är fortfarande vaken och är super grinig för att han måste städa upp sina bilar. Men så är det, tar han in leksaker i vardagsrummet så får man städa efter sig :)
 
Gårdagens jobb gick jätte bra och Oskar har haft det super kul dom senaste två dagarna som han har spenderat med sin mormor. Så kul att han inte har sovit middag alls, men istället somnat av ren utmattning redan kl 19.
 
Idag så tog jag och Oskar en promenad upp på stan med Josefine för att strosa lite i affärer. Josefine var ute efter en höstjacka vilket vi hittade också, och som vanligt så hittade jag hur mycket som helst som jag vill köpa men vi får göra det när lönen kommer :)
 
 Det blev en liten lunch på Subway där Oskar var snabb med att ta hela chips påsen och kakan för sig själv. Sen blev det lite bytes handel, chips mot kaka, med moster. Så fort jag tog chips påsen skrek han högt "Lägg av, mina chips" Haha vafan? :)
 
Idag så kom även Henke hem från Malmö. Det blev ett kärt återseende med många pussar och kramar :) Nu blir det inge mer Malmö en på ett tag så nu är hela familjen samlade igen :)
Nu har lilleman städat undan sina leksaker så nu är det kvälls välling och nattning som gäller :)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
12 Oktober, 2012 - 21:56

Ja som jag sa,man saknar lilleman,han är otrolig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback