» Dags igen?

Hej min vän
 
Idag fick det bli en tur upp på stan för att köpa nya gummistövlar till Oskar. Upptäckte i lördags att dom hade var trasiga, och som tur var så kunde jag reklamera dom och få pengarna tillbaka :) Tyvärr hittade jag inga stövlar alls på stan, eller jo ett par som kostade 350kr och det kände jag var liite för dyrt för ett par gummistövlar.
Som tur var så svängde vi in på Öob för att titta där, och hittade ett par för 99kr :)
Köpte även en sjukt gullig vägg klocka men jag fixar kort på den imorgon.
Lite korv med bröd efter spring i affärer är aldrig fel :)
 
Eftermiddagen spenderades med mamma, pappa och syster. Middag och efterrätt här hemma. Gjorde kyckling och wok gryta i kokosmjölk och kladdkaka med polly. Gott och lite måndags lyx :)
Tyvärr har kvällen inte slutat så bra, tror att Oskar är på väg att bli sjuk. Han har snorat lite i några dagar men nu har även hostan kommit. Nu på kvällen när vi läste hans favoritbok så kände jag att han var lite varm och ja feber, 38 grader :( Usch min lilla prins. Oskar har ju tidigare haft krupp anfall och det kan ju komma tillbaka när han blir förkyld så jag känner att jag vill vara nära honom om det blir jobbigt med hostanfall. Så därför ska jag bädda med filtar, täcken och överkast inne i hans rum.
Oskars favorit bok, denna ska läsas varje kväll! :)
 
Nej nu ska jag tvätta bort smink och göra ordning min provisoriska säng :)
 
Kärlek ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback