» Städning och Funbox

Hallå där
 
Vilken dag! Det har städats och fixats så nu är det ÄNTLIGEN klart och snyggt här hemma :)
 
Mamma kom hit tidigare idag och hjälpte mig att putsa lite fönster när jag städade övriga lägenheten.
Oskar lekte med sina bilar innan han satte igång och hjälpte till :)
 
Sen kom en man från Öbo hit med en ny brandvarnare och nya gardinfästen, fast dom kom pappa och satte upp.
Vem har världens bästa mamma och pappa?? Jo JAG
Oskar fick även upp en klädkrok i sitt rum, han var även med och borra upp den ;) Stora killen!
 
På eftermiddagen så kom även svärmor och svärfar och hälsade på. Oskar satte igång direkt med att bygga lego med farmor :)
 
Idag blev det Sibylla till middag, vilka tjockisar vi är ibland.. ;)
Oskar fick en del leksaker, en från funboxen som vi köpte sen kom det en kille och sa att han Oskar fick
välja två leksaker till för han ville bara ha funboxar :) Snällt va?
Reflexer och ett nummer spel/bräde :)
 
Oskar sover nu efter att ha varit vaken precis hela dagen. Han ville inte sova middag alls och han lyckades vara vaken till kvart i nio innan ögonen hängde på honom, plutten ♥
Även jag ska krypa ner i sängen nu, läsa lite. Imorgon är det en tur till Bettorp som står på schemat :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback