» Små sjuk liten prins

Hallå där
 
Och så var det dags igen. Idag fick jag vara hemma med prinsen som har varit lite små sjuk. Än så länge finns det inga spår av feber men hostan han har är inte rolig. Jag verkligen känner hur jobbigt det måste vara för honom varje gång en host attack sätter igång :( Trots det så är det lite fart i honom, leker lite och busar. Får säga till honom att lugna ner sig ibland men lätt är det inte :(
 
Imorgon ska jag iaf jobba. Jag och Henke delar på dagen, jag är hemma första halvan sen kommer han hem runt halv tolv så hinner jag åka och jobba :)
 
Jag har ju glömt att visa vad Oskar gav Henke i fars dag present :)
 
Tro det eller ej men han satt och pärla hela själv (med lite hjälp av mig såklart) och även idag har han suttit och pärlat lite pärlplattor.
Tog en promenad tidigare idag, köpte lite värmeljus och annat. Var skönt att komma ut, även fast det bara handlade om en liten stund :)
 
Nu ligger prinsen på golvet och pusslar lite, jag ska snart sätta igång med maten. Ska testa att göra en fisk gratäng med potatis idag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback