» Morgon mys och längtan

Hej vännen
 
Ny vecka och nya tag. Idag så blev det så klart jobb men innan det så fick vi lite främmande :) Mamma hade varit och städat hos min farbror som bor på samma gård, så hon kom hit efteråt :)
Oskar bjöd då mormor på mat/frukost och kaffe/cola/mjölk, vilket var mycket uppskattat :D

 
Oskar invigde sina tofflor igår :)
 
Nu är det 28 dagar kvar till julafton och längtan växer för varje dag! Jag blir som ett litet barn på nytt :D Finns det något mysigare? Nej!
Ska börja pynta i veckan och göra så fint jag bara kan :) Och sen på lördag är det dags för årets julkalander, Mysteriet på Greveholm 2. En utav dom bästa julkalendrarna var ju Mysteriet på Greveholm så det här året kommer jag sitta klistrad varje dag :D
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
26 November, 2012 - 21:16

Åh det var så gott med fikat:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback