» Lugn och skön helg

Godmorgon min vän
 
Jag kan väl börja med att beskriva filmen jag såg i torsdags med ett ord, Magisk! Alla filmer i Twilight serien är så otroligt bra men den här sista var verkligen helt otrolig :)
 
Den här helgen har varit lugn och skön. Fredags så jobbade jag hela dagen sen blev det fredags mys med mina hjärtan. Oskar mår mycket bättre nu och är kvitt hostan på nätterna :)
Igår så fick jag akut ringa pappa då min tvättmaskin inte ville centrifugera och jag fick inte ens upp luckan.
Men som vanligt så löste pappa det problemet, tydligen så pumpade inte maskinen ut vatten som den skulle.
Brukar alltid säga att pappa är min hjälte och det är han verkligen. Han lyckas lösa det mesta och ställer alltid upp för sin familj. Så det här säger jag inte för att fjäska för min pappa utan jag säger det för att jag menar det, min pappa är Guldvärd och Den Bästa
 

Igår kväll så kom Milla hit och hälsade på. Vi satt och kollade på tv och film samtidigt som vi bara pratade en massa skit om allt och inget. 
Vi kollade på Så mycket bättre, men jag vart lite besviken att ingen valde dom lite populärare låtarna som Magnus Uggla har gjort. Fast alltså.. Darin.. Vilken röst den killen har :)
 
Idag kommer vi nog fortsätta i samma spår och bara ha en lugn dag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback