» Lång dag

Hej vännen
 
Idag kommer det bli en lång dag, känner det redan nu. Oskar vaknade imorse strax innan 4 tiden och hostade något förfärligt. Så jag la mig hos honom för att han skulle kunna få lite ro i kroppen men det gick inte, han ville sova i våran säng. Absolut, så vi gick och la oss men det dröjde inte länge innan jag fick gå upp och hämta lite medicin. Trots det så fortsatte hostan så jag tog med mig Oskar och satte mig på balkongen i en halvtimme  strax innan 5 på morgonen. Henke fick sova vidare eftersom han skulle upp och jobba.
Efter ett tag så verkade det som att hostan gav sig lite så vi kröp ner i sängen igen och sov till kl halv åtta.
Tycker så synd om min lilla skatt som har fått denna jobbiga hosta :( Men trots natten/morgonen så verkar han vara lite bättre nu. Han leker med alla bilar för fullt och busar :)
 
Snart kommer Henke hem så ska jag åka iväg och jobba, 12-17.45.
 
Hoppas att du får en trevlig dag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback