» Har inte orkat..

Hej snygging
 
Har inte riktigt orkar att sitta vid datorn dom senaste dagarna. När jag kommer hem från jobbet så fokuserar jag mig mer på min familj såklart :)
Att jobba går jätte bra, älskar att komma till jobbet och höra hur glada alla barn blir när man kommer in i rummet! Det är "Hej Johanna" och "Hej Fröken" hela tiden och jag älskar det! :)
 
Oskar börjar även han att vänja sig vid att vara hemma en stund på förmiddagen innan det är dags att gå till dagis. Och när vi väl kommer dit är det lagom till samlingen innan lunch, så han springer direkt in och sätter sig på sin kudde :)
 
Imorgon är det fredag, veckorna går fort nu! Först ska jag jobba 8-15 sen ska vi nog iväg och handla innan det är dags för fredagsmys. Funderar på att laga något gott och kanske lyxa till det med någon god efterrätt :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback