» Goda nyheter :)

Hallå där
 
Ska strax krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sova :)
Idag så blev det jobb för min del, sen direkt efter jobbet så åkte jag och Oskar på kalas, Viktoria fyller år. Så idag blev det massa god fika och trevligt sällskap på kvällen :)
Oskar busade som bara den med alla som var där, och charmade alla i vanlig ordning, mitt lilla charmtroll♥
 
När vi kom hem så slocknade Oskar på en gång. Han har inte sovit middag idag och var full i bus hela kvällen, så väl hemma gick musten ur honom, men han lyckades vara vaken länge mitt ♥
Jag hoppade in i en snabb dusch och direkt efter det fick jag åka tillbaka till Viktoria. Visade sig att jag och Isabell har likadana skor och jag hade fått på mig hennes :P Tur att jag bor nära ;)
 
Nu till dom goda nyheterna, jag har fått en vikariat på 50% på förskolan jag jobbat på :D Mån-Tors 12-17, fram till den 21 december :) Sen kommer det bli fler timmar om det behövs (vilket det säkert kommer) Känns så himla kul och när jag kom till jobbet idag så fick jag så mycket kramar och alla var glada att jag tackat ja :) Känns så himla roligt!
 
Fick ju även höra från barnen att jag var så fin i håret :) Och det är ju från barnen man ALLTID får höra sanningen :)
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
07 November, 2012 - 21:21

Jätte grattis till ditt vik<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback