» Förändringar och ett besök på kyrkogården

Hej där
 
Idag har det hänt en stor förändring :)
Jag har klippt lugg! Det är ovant men det känns bra och jag kommer vänja mig :)
Henke klippte sig och blev lite mörkare i håret
 
Det blev en trevlig stund i Bettorp och vi blev båda nöjda med resultaten, både på oss själva och varandra :)
 
Jag och Oskar tog en promenad lite tidigare ikväll och gick upp till kyrkogården. Där tände vi ett ljus för alla dom som lämnat oss och som vi saknar otroligt mycket
 
Efter det besöket så var mamma och Josefine här en stund och hälsade på :)

Under dagen så har Oskar sprungit runt med min kamera så det finns en del roliga kort, men dom bjuder jag på imorgon i ett annat inlägg.
Nu sover min prins så sött och jag ska snart göra mig redo för att sova jag också.Eller läsa.. Vi får se vad jag känner för helt enkelt :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback