» Blir tokig

Hej vännen
 
Jag ber om ursäkt för dom orden som kommer användas nu,, Jävlafitthelveteskukarsleidiotskithög till Switch!! Jag har inte haft internet på över två dagar sen idag så testade vi och bara drog ut en sladd från switchen, och voilá jag har helt plötsligt internet igen. Fattar inte alls vad problemet är men skitsaken!
 
Så vad har hänt sen i måndags då? Ingenting om jag ska vara ärlig. I torsdags och igår så jobbade jag till 17.45 så det var snabbt hem och mysa med mina killar innan det var läggdags. Idag så jobbade jag till halv fem så det blev en liten kortare dag :) Men jag har haft super roligt, vi har lekt spöken och mycket annat hela dagen. Och jag får så mycket beröm av mina övriga kollegor så jag blir alldeles varm i hjärtat :)
Även från barnen får jag höra gulliga och underbara saker så jag har alltid ett leende på läpparna :)
 
Imorgon ska vi vara lediga så imorgon är det städning som står på schemat. Mamma kommer hit och ska hjälpa mig att putsa fönsterna om vädret tillåter det. Hoppas på det.
Ska även ringa Öbo imorgon för nu har det gått en vecka och dom har fortfarande inte kommit hit med gardinfästen eller en brandvarnare.
 
Jag vet, det blev ett tråkigt inlägg med bara text. Men nu när jag har internet igen (hur länge jag nu kommer ha det) så kommer det bli mer inlägg med bilder :)
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback