» Dålig uppdatering

Hallå min vän

Förlåt för dålig blogg uppdatering men vi kom hem kl 20 igår så det var bara att duscha lilleman, natta honom, själv slänga sig i ett bad sen sova. Och idag är jag inte direkt på blogg humör, håller på och bli sjuk, men jag slänger ihop ett snabbt. När Henke kommer hem så ska jag få koppa av och vila lite.

Igår passade vi på att njuta av solen, tog oss en cykeltur upp på stan och fikade på McDonalds.
På vägen upp på stan så åkte vi förbi cirkusen som jag nämnde här om dagen. Vi fick se en häst iaf alla andra djur var inne i sina tält.


Glass, Cheeseburgare och fanta. Lite annorlunda fika men lika uppskattad :)

På kvällen var det dags för klippning, men innan den så sparkade Oskar boll med sin pappa. Hur kul som helst :)


Oskar och jag blåste såpbubblor när Henke klippte sig :)

Innan vi åkte hem så blev det lite mer bollsparkande :)

Oskar innan klippning

Efter klippning :) En helt ny pojke :)


Nu ska jag bädda ner mig under filten, fryser så jag skakar. Usch! Bara slog till här under dagen
Oskar kollar på barnprogram och är lugn och stilla för en gångs skull :) Och snart kommer stora killen hem :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback