» Avslutning på dagis

Hej min vackra vän

Förlåt för dålig uppdatering men idag har det varit fullt upp. Även idag så har jag jobbat och det känns verkligen hur kul som helst att vara tillbaka :) Har varit ute nästan hela dagen så man har inte bara varit inne och inte gjort ett skit.
Efter jobbet så åkte jag direkt till prinsens dagis och var med på sommar avslutningen. Barnen sjöng sånger och var jätte duktiga. Oskar ville dock inte vara med och sjunga. Han satt tydligen bäst i sin pappas knä istället ;)

Lite frukt innan fikat

Gott med festis :)

Blev en mysig eftermiddag och nu sitter vi här i soffan och myser. Oskar äter välling och snart är det dags att sova. Och jag är så jävla sugen på Oboy!! Får bli ett glas när jag nattat min prins :D

Imorgon ska jag återigen jobba, 8-16.30 så det kommer bli en lång dag för Oskar på dagis. Fast det ska vi väl klara av :)
Ska försöka lägga mig en bra tid ikväll, har så himla svårt att sova på nätterna. Antingen så är det för varmt, för kallt eller så är det bara för ljust! Nej det är nog fan på tiden att vi skaffar oss en mörk rullgardin! Känner mig inte direkt utvilad nu för tiden :/

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback