» Öob, Blomsterlandet och stan

Hej vacker

Vilket tråkigt väder det blev helt plötsligt. Regn, kallt och blåsigt.. Vad tusan hände??
Jaja idag har jag iallafall fått saker gjorda medans Oskar har fått leka av sig på dagis.
Mötte min mamma vid ÖoB vid tio tiden. Där köpte jag två super fina lyktor och en ny askkopp till balkongen.

Super fina lyktor för bara 149kr

Sen blev det en tripp till Blomsterlandet där det inhandlades blommor till balkongen.
Innan, tom och tråkig

Efter, lite blommor och mer ljuslyktor

Gjorde även en liten myshörna till Oskar men den visar jag någon annan dag :) Nu fattas det bara ett större möbel set så vi kan sitta fler därute och mysa sen är balkongen underbart mysig :)
Bjöd även mamma på lunch, en god pasta sallad innan vi cyklade upp på stan en snabbis innan hon började jobba. Köpte mig en ny foundation eftersom min tar slut när som helst.



Köpte även en liten sak till Oskar, kunde i låta bli

En liten skattkista full med guld choklad pengar :D Den kommer bli mycket uppskattat :D

Efter stan så åkte jag direkt och hämtade min prins på dagis. Och nu ligger han i sin fotölj och myser samtidigt som han kollar på Pippi :) Ska faktiskt göra honom sällskap så vi hörs lite senare igen.

Kärlek


anncatrin boström
28 Maj, 2012 - 15:16

Tack för den goda salladen,super god o balkongen blev jättefin o grattis till dom bra betygen o lycka till imorgon<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback