» Mors dag och gårdagen

Godmorgon vacker

Vilket underbart sätt jag blev väckt på idag! Oskar kom in med världens finaste och underbaraste blombukett och chokladask :) Åh vad jag älskar att vara mamma och flickvän!!

Jag älskar er!

Gårdagen blev jätte trevlig. Åkte hem till syster och Matilda och drack lite vin. Med mig var även mamma :) Efter några glas vin så gick vi till parken och träffade några kompisar till :) Riktigt trevligt. Åkte hem vid elva tiden för då var jag så trött att jag inte orkade mer. Fast jag hade super trevligt hela kvällen!

Min vackra syster

Vackra Matilda

Vackra syster och mamma

Lilla jag

Lilla jag igen

Varvade vin med redbull, var ganska trött

Tack tjejer för en underbar kväll. Nu ska jag mysa med mina killar innan dom ska åka iväg en stund :)
Puss!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback