» Söndag 27/5

Hej vacker

Hoppas att du har haft en lika härlig dag som jag har haft :)
Blev själv hemma en stund på eftermiddagen så jag har legat på balkongen och njutit av solen. Jag hoppas att det syns lite iaf :)
Oskar och Henke var iväg till Närkes kil och hälsade på en av Henkes kompisar, Krille och hans dotter Emilia.
Tvingade Henke att ta med med sig min kamera så här kommer lite bilder



Oskar vattnar blommorna

Oskar och Emilia

Oskar cyklar

Vattenlek

Såklart Oskar sparkar boll :)

Klipper gräset

Oskar spanar in hundarna

Såklart nallen Osso skulle bada

Oj vad han simmar

Va roligt att Osso får bada :)

Blev en sväng över till mamma och pappa för att fira underbara mamma på morsdag. Även Josefine och hennes pojkvän Rickard kom dit och fikade. Super trevligt :)

Nu ska jag kolla på film med Henke innan det är dags att sova.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback