» Underbara dag

Gokväll min vackra vän

Ännu en underbar dag leder mot sitt slut, men än kan man njuta av solens sista timmar :)
Innan skolan idag så bestämde jag och Sara oss för att plugga tillsammans, tog med oss filt, frukt och dricka och la oss i solen. Underbart! Det muntliga provet idag gick bra, nu väntar jag bara på betyget från den kursen sen är jag helt klar med skolan. Allt som behöv sen är ett samlat betygs dokument som jag ska skicka till antagning.se :)

Efter att jag hämtat Oskar på dagis så gick vi till parken, men lika fort fick vi gå hem igen. Oskar gjorde en nr 2 så det var bara att gå hem. Och Jäklar vilken arg unge jag hade sen. Kommer du ihåg den gången jag berättade om att han blev så arg för att han inte fick pluppa? Han grät och skrek och kunde knappt andas, så blev det även idag.
Tillslut lyckades jag få honom att förstå att vi skulle till parken igen och leka.

Barfota i sanden får man vara när det är varmt

Charmtrollet :)


Gunga skulle vi också göra :)


Nu på eftermiddagen så följde vi med Henke och Larsson och spelade frisbeegolf. Oskar ville också vara med och kasta och det slutade med att jag gick själv med vagnen medans Oskar gick med Henke och Johan :)

Oskar kastar frisbee



En glass i värmen är ju en självklarhet :)

Lite "pluppa" innan vi gick hem :)

Jag har haft en alldeles underbar dag med mina killar. Vi har alla fått en hel del frisk luft så inatt kommer vi sova gott :) Nu ska det kopplas av en stund innan john blund kommer på besök ;)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback