» Även denna dag..

Hej min vän

Även idag blev det ett besök i parken. Vem fan sitter inne en dag som denna? Inte jag och Oskar iaf :)

Idag åkte shortsen på :)

Fika paus :)

Mormor kom förbi och klättrade lite


Moster kom också och lekte i parken och hon hade med sig...

Glass :D

En väldigt lycklig Oskar

Snacka om stark kille :)

Så klart att det ska åkas rutschkana

Efter parken så blev det hem och laga lite  middag. Sen åkte Henke iväg och spela frisbee golf och Oskar fick åka till sin farfar en stund. Själv satt jag hemma och pluggade vilket jag har gjort sen dess. Oskar har haft kul och sparkat boll berättade han :)
Nu ska jag plugga lite till innan det är dags att sova. Har ett muntligt prov imorgon som jag vill klara :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback