» Lekparken

Hej underbara

Ännu en underbar dag med solsken och värme! Blir så lycklig av detta väder :)

Fick väcka på Oskar runt tjugo i åtta imorse, snacka om att jag hade en trött unge. Kände mig ganska elak när jag fick slänga på honom kläder och få i honom frukost fort innan dagis. Fast vi kom iväg och vi blev inte sena.
Provet idag gick nog hyffsat bra tror jag iaf, hoppas på det. Får se när resultatet kommer

Efter skolan så blev det en mysig fika stund i Wadköping med Sara. Var riktigt mysigt att sitta där i värmen och bara prata en massa. Sen att jag fick äta en mumsig tosca tårta bit gör inte saken värre :)

Såklart blev det även en stund i parken idag. Vi grävde och åkte rutschkana innan vi valde att gå och köp glass :) Tog med oss den hem och myste vidare på balkongen- Älskar dessa stunder :D









Köpte guldpengar till Oskar idag när jag var i Wadköping. Vilken lycka det blev när han insåg att det var choklad :)


Åhh Choklad :)

Nej kolla lite tv och koppla av innan det är dags att sova.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback