» Underbara härliga sol

Hallå min vän

Även denna dag bjöd ju på ett kanon väder! Nu kan jag verkligen känna att sommaren är på ingång :)
Idag efter skolan så åkte jag hem och pluggade lite innan det blev dags att hämta Oskar från dagis. Jag hade med mig hinkar och spadar så vi gick till parken på en gång, hade även med mig jordgubbar och kex så vi fick i oss lite mellis :) Frågade Oskar om vi skulle gå och titta på cirkusen som är här i området, titta på alla djuren, men nej vi skulle stanna i parken och leka. Tror vi kom hem strax efter 16 då jag kände att det var dags att börja med maten.

Oskar tyckte att det var kul att ha sönder mammas kakor :)

Viktigt att dricka vatten nu när det är varmt :)


Idag ville vi gunga lite :)

Hade dock en jätte arg och hysteriskt Oskar med mig hem.. På vägen så ville han stanna och ploppa stenar och visst det kunde vi ju göra. Men så börjar ungen kasta sten bland bilar och då blev inte jag glad. Så jag tog med mig Oskar hem och jag överdriver inte nu när jag säger att ungen bokstavligen slängde sig på golvet i trappen och skrek så det ekade! Han grät och nästan hyperventilerade, kunde knappt andas eller prata så arg var han. Tog mig ett tag att få honom att lugna ner sig kan jag lova.

Nu sover lilleman så gott i sin säng och jag sitter och njuter av en Loka.
Funderar på om man ska dra igång ett avsnitt av Glee eller om man ska krypa ner i sängen och kanske läsa en bok? Hmm decision decision ;)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback