» ♥♥ Minnen ♥♥

Hej underbar

Har suttit och tittat på kort nu på morgonen. Från den bästa dagen i våra liv, 3/3-2010 då våran prins föddes fram tills idag. Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Känns verkligen som det vore igår vi kom hem från bb med den vackraste pojken på denna jord.

Här är våran prins bara någon timme gammal, så liten och pluttig ♥

6 månader gammal och redan stor och underbar ♥

1 år ♥

1 1/2 år gammal ♥

2 år ♥

Kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dig♥
För dig så går jag genom eld och vatten, höga berg och djupa dalar♥

Tiden går så fort! Snart är han väl en jobbig tonåring som går mig på nerverna :P
Jag älskar dig Oskar Alexander Runfors, min prins mitt solsken och mitt allt

Kärlek ♥


anncatrin boström
19 Maj, 2012 - 10:37

Ja tiden går så fort o lilleman blir bara större o roligare att vara med,vi älskar Oskar massor<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback