» Storstädning och bilstäd

Gokväll min vackra

Hoppas att du har haft en bra dag trots regn?

Kan säga att jag har haft fullt upp idag. Hade ingen skola idag så mamma kom hit och hjälpte mig att totalt STOR städa. Putsat fönster, dammat överallt, skurat och jaa allt som har med städning att göra. Blev till och med rengjort på balkongen :) Känns så underbart att det är så rent och snyggt här hemma. Tack så mycket för hjälpen underbara mamma

Även Josefine kom hit. Lunchade sen fick hon äran att hämta Oskar på dagis :)

På eftermiddagen så var vi iväg och byte däck på bilen och städade även den. Har inte gjort annat än att städa idag!!
På pappas jobb så finns det en massa roliga saker att leka med



Stolt pojke i trucken :)

Jag och Henke in action ;)



Tack så jätte mycket för all hjälp mamma och pappa ♥

Oskar var jätte trött när vi kom hem, så det var bara att bada och sen natta honom. Nu sover han så sött i sin säng min älskade underbara prins ♥
Nu är det hockey en stund innan det är dags för läggdags.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback