» Gårdagens fredagsmys

Godmorgon min vackra vän

Sovit gott? :) Jag slocknade på en gång i går kväll efter hockeyn. Jäkla piss Ryssland och jäkla domare.. men jag har sovit helt okej förutom att Oskar sover oroligt igen. Vaknar stup i kvarten och små gråter :/ Hostar som bara den och allmänt täppt i den lilla näsan. Bara inte min plutt håller på att bli sjuk..

Vi hade ju som sagt fredagsmys igår, och oj vad mysigt det var. Vi hade chips, dip, choklad och jordgubbar :)



Oskar och jag hejjada med sverige tröjor på ;)

Runt nio tiden hade vi en trött pojke, men han ville ligga kvar i soffan :)

En otroligt mysig kväll hade vi. Oskar hejade som bara den och ropade flera gånger "jejja svele" ♥ Kl halv tio så sov våran skrutt :)
Gick och la mig när Ryssland sköt in mål nr 6.. Jaja Sverige har vunnit alla matcher hittills det var bara en tidsfråga innan första nederlaget kom..

Idag vaknade vi halv sju här hemma och sen dess har det kollats på Disney Junior, vi har ätit frukost och nu frukt. Vet inte vad vi ska hitta på idag, känns inte som att det kan bli en dag i parken direkt.

Vad ska du hitta på idag?

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback