» I´m back

Hej min vackra vän

Har varit borta i två dagar men nu är jag tillbaka med mer och bättre energi. Behövde dom senaste två dagarna för mig själv :) Men nu är jag back on track och redo att köra igång med bloggen igen. Vet att du har saknat mig ;)

Kändes väldigt kul idag när jag kom till skolan, hinner sätta mig i klassrummet och så får vi höra att våran lärare är sjuk. Varför kan inte läraren skriva ut det tidigare på morgonen? Han skrev ut det på fronter 10 minuter innan vi börjar. Tycker faktiskt att Örebro kommun borde införskaffa sig något program som gör att så fort en lärare är sjuk och en lektion är inställd, då ska det gå ut ett sms till varje elev i klassen. Men det kostar väl för mycket och därför vägrar kommunen..
Så eftersom lektionen blev inställd åkte jag och Sara till Gröna Grodan och fikade lite :)

På vägen hem från stan så mötte jag mamma, följde med henne en snabbis upp på stan innan det var dags att hämta Oskar på dagis. Kändes ännu roligare när man kom till dagis och var jätte blöt, jävla regn! Men samtidigt är jag glad att det regnar för då slipper pappa och Josefine problem med pollen allergin :)

Hemma så satte jag och Oskar igång att baka chokladbollar :) Men så fort det blev dags att rulla bollar och kladda lite så vägrade han, så jag fick göra det själv.


Vi bakade på golvet precis som Pippi gör :)

Finns inte så många kvar för Henke går och "smånallar" hela tiden ;)

På eftermiddagen så kom Marika hit och hälsade på. Det var ett tag sen så det var trevlig att träffas och få prata lite. Vem vet, kanske är bäst att passa på medans man kan ;)

Nu ska jag ta och natta min lilla prins sen ta det lugnt resten av kvällen.

Kärlek


anncatrin boström
10 Maj, 2012 - 19:49

Kul att du är tillbaka igen;) o chokladbollarna ser riktigt goda ut<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback