» Ute hela dagen

Hallå min vän

Idag har vi varit ute nästan hela dagen och fy fabian så skönt det har varit. Vi har varit ute och lekt i parken och så har jag avslutat kvällen med en lång promenad :)

Tidigare idag så ringde Josefine mig och sa att vi hade gjort planer idag. Jag visste inte vad jag skulle säga, blev mest nervös, för det hade jag glömt bort. Sen skrattar hon och säger att hon bara skojade. Mm jätte kul att göra syster nervös ;) Så hon och Matilda kom hit och fikade lite innan vi alla gick ut i parken. Tog med mig lite filter så satt vi och hade det mysigt. Det sparkades boll och grävdes i sanden





Efter att vi hade varit i parken så gick vi hem och fixade lite mat. Blev grillat med vitlökskroketter och kalla såser. Ärligt talat så är jag fortfarande propp mätt!

Sen blev det promenad med Viktoria. Vi gick en riktigt lång och härlig promenad, bort till naturreservatet oset ut vid småbåts hamnen och sen hem. Innan vi skildes åt så satte vi oss på en trappa och åt piggilin :)
Känns så himla skönt att veta att man faktiskt har varit ute idag och inte bara suttit inne. Och att jag faktiskt har varit ute och gått, fått röra på mig. Men jag måste köpa nya skor för usch vad ont jag har i fötterna.




Nu ska vi gå och lägga oss här hemma. Hoppas att du också har haft en toppen dag :)

Kärlek


*världens bästa kusin*
01 Maj, 2012 - 21:36

Tack för en härlig promenad med bästa du som sällskap :) så mysig kväll <3 älskar dig kära kusin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback