» Tisdag

Hej min underbara vän

Passar på att köra ett inlägg innan det är dags att åka till skolan. Har bara historia idag, men tyvärr är det lika segt det. Känns inte lika intressant längre som det gjorde i början.. Kanske beror på läraren jag vet inte..
Hur som helst, det är bara att stå ut för det är ju bara några veckor kvar innan det är slut på denna termin.

Idag började Oskar kl 9 på dagis så innan det så var det bara Pippi som gällde. Han vet när Annika kommer skrika, när Pippi letar efter sin pappa osv. Det märks att vi kollar mycket på Pippi måste jag säga, men vad gör det? Oskar gillar det och då ska han självklart titta på det :)

Oskar visar hur Pippi sover i en film :)

Just nu om jag tittar ut mot dagis gården så ser jag hur Oskar sparkar boll :) Kanske kommer bli en liten fotbollsspelare när han blir större? :)

Nej nu ska jag packa i ordning väskan och sen åka iväg.

Hoppas att du får en bra dag!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback