» Svampen och lilleputte tåget

Heej min vän

Oj vilken cykeltur man har gjort nu. Började med att jag och Oskar mötte upp mamma sen mötte vi upp Josefine på stan. Sen cyklade vi vidare till pappas jobb som ligger neråt vivalla. Där blev det cykel tvätt och bil tvätt.
Oskar sprang mest runt och lekte med Josefine, dom kladdade och plockade maskrosor :)

Efter det så cyklade vi förbi Svampen och gjorde ett spontan besök där uppe, vilken utsikt!
Oskar tittade lite men han ville ner ganska snabbt så det blev en runda för att kolla utsikten.

Gjorde även ett stopp på Stora Holmen "Barnens Ö" där jag och Oskar åkte lilleputte tåget. Premiär åket för i år :)
Bilder från dagen kommer sen, har inte min kamera sladd med mig.


Nu är det snart middag, Oskar sover just nu. Jag vet lite sent, men han har varit vaken och igång hela dagen. Han somnade direkt när huvudet nuddade kudden :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback