» Sommar känslor

Gokväll min söta vän

Vilket underbart väder vi har haft idag! Varmt och skönt :) Det blev en underbar cykeltur till stadsparken idag. Vi har grävt i sanden, sparkat boll och åkt rutschkana. Solen sken på oss och det kändes verkligen som om det var sommar :) Drog med mig mamma till parken då Henke legat lite små sjuk under dagen. Inte bakis ;)




Min fotbolls spelare :)

Roliga gungor i parken :)

Oskar "åkte" camaro

Gott med glass

Här byggs det kakor med mormor och morfar

Oskar hade sönder morfars kakor idag :)

Prinsen ♥

Vi var i parken i några timmar och det var verkligen underbart. Hade med mig kaffe och fika så det blev samtidigt en liten picknick :) Pappa var ute och åkte med camaron så han kom förbi och stannade ett bra tag och lekte med oss. Oskar fick även åka en runda med camaron, vilket han tycker är jätte roligt! Vi lämnade parken runt halv tre tiden och då åkte vi hem och Oskar fick sova middag i en timme.

Förutom parken har jag sprungit ner i tvätt stugan och tvättat lite. Nu finns det bara rena kläder hemma!
Efter maten idag så blev det efterrätt i form av fruktsallad. Så himla gott efter denna varma dag

Oskar åt mest vindruvor och apelsin :)

Äpple, päron, banan, ananas, apelsin och vindruvor. Allt som fattades var jordgubbarna, men gott var det. Och Nyttigt!

Vi har precis nattat lilleman och nu ska jag slänga mig i ett bad och plugga lite matte, bara skumma igenom boken så jag är redo imorgon :)

Hopps att du också har haft en toppen dag i solen!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback