» Shopping

Gokväll min vän

Är det bara jag eller har det inte varit lite för varmt idag? Blev ingen cykeltur upp på stan men det blev en promenad. Tog sällskap med Josefine vilket var trevligt. Fick prata lite :)

På stan var det verkligen smockat med folk. Fast inte så konstigt, löning och alla vill väl sommar shoppa.
Lyckades hitta lite kläder till Oskar :)

Fattas en tröja på bilden men Oskar ville sova med den så bild kommer imorgon :)

Blev inte en sån lång stund på dagen, dels hade Marika lite små bråttom,sen vart Oskar väldigt trött och gnällig. Han började säga att han har ont i öronen så jag börjar undra om det kan vara öroninflammation. Allt som dög var om jag bar på honom. Han ville inte ha glass eller dricka, ingenting. Fast jag lyckades få honom att somna efter en stund. Men jag har ringt till vårdcentralen och dom säger att jag ska ge honom Alvedon, nässpray och att han ska ligga i sittande ställning. Blir det inte bättre så får vi ringa.

Efter stan så stannade jag till hos mamma och pappa. Jag höll på att koka bort i värmen så jag behövde svalna till lite. Oskar fick ligga och sova under deras takfläkt så det fläktade skönt på honom. När han vaknade så var han lite gladare men humöret har gått lite upp och ner under eftermiddagen.


Stannade till i parken på vägen hem


Nu sover Oskar för natten och jag hoppas att han kommer få sova ordentligt. Vill inte att min lilla prins blir sjuk :(
Själv ska jag vika en massa tvätt och kolla på lite Gossip Girl

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback