» Mysdag

Gokväll min vän

Känns som att man har fått lite uträttat idag iaf och inte bara suttit hemma. Tog en cykel tur till pappa och mamma sen cyklade vi vidare till Josefine och hälsade på.

Sen blev jag och Oskar bjudna på mat hos mamma och pappa, fick äta det bästa jag vet, nämligen kinagryta!! Biff och bambuskott, MUMS!! Lyxade även till det och köpte friterade räkor och kyckling. Åt tills jag inte orkade röra mig. Gott var det :)

Sen cyklade vi hem och gjorde en liten fruktsallad som jag toppade med riven vit choklad. Ville ha med jordgubbar i min sallad, men fy tusan så dyra dom är nu. 30 spänn för knappt tio stycken, jäkla rån..

Men gott blev det :)

Nu är det mys och hockey som gäller. Måste ju hejja på vårat land!

Mina pojkar ♥

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback