» Måndag 14 maj

Godmorgon vacker

Igår kväll när jag skulle blogga så hade jag ingen internet uppkoppling. Blir tokig, det är alltid något som är galet och det är alltid för mig som det krånglar. Vilka problem man kan ha ibland..
Vi gjorde inte alls så mycket igår, Oskar mådde mycket bättre men vi valde ändå att ta det lugnt. Henke var ute en sväng och spelade frisbee golf med grabbarna.

Idag blir det skola och dagis som vanligt. Frågade Oskar om han ville vara hemma idag eller gå till dagis, och jag behöver ju säkert inte ens säga vad svaret blev. Bara hoppas att skrutten håller sig frisk nu, en lång tid framöver.
Blir en kort dag för mig idag, har ju ingen engelska längre så idag är det bara matematik. Och idag ska jag gå tillbaka till början av boken och räkna lite. Har ett prov nästa vecka som inkluderar hela kursen.

Undrar vad det ska bli för väder idag, funderar på om jag kanske skulle ta och putsa fönsterna om det är uppehåll :) Får fundera på det :)


Kärlek


Maggis
14 Maj, 2012 - 07:34

I love you to


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback