» Lång dag..

Gokväll min vän

Är så mätt just nu att jag mår illa. Har precis ätit en jäklans massa grillad kyckling och pommes. Slutade med att jag satt och gnagde på vartenda ben! Man skulle kunna tro att jag är gravid men nej inte än ;)
Nu är vi iallafall mätta och belåtna och disken är borta :)

Även den här dagen gick bra. Vi var ute i parken med hela barngruppen och där var vi även när det började regna, men då sprang vi tillbaka. Efter det fick vi vara inne hela dagen, och det märktes på barnen. Gnälliga och griniga hela eftermiddagen.
Fast vi klarade det ganska bra ändå.

Oskars långa dag på dagis gick jätte bra. Han har lekt hela dagen och när jag kom och hämtade honom satt han och åt lite frukt :)
Men nu är han trött och jätte gnällig. Jag får knappt ta på honom utan att han skriker. Det är bara Henke som gäller!! Blir ju lite avis ;)
Så nu är det Henke som får sköta blöjbyte inför natten och allt som hör till. Jag får väl göra välling och hoppas på en godnatt puss. Fast nu hör jag ifrån badrummet hur arg Oskar är även på Henke. Han bara skriker och gråter, så han är säkert super trött. Blir välling nu och sen sova för natten.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback