» Kort från idag


Min prins

Tuffingen

Oskar busade lite

Extra kul är det att leka i vatten pölar :)

Fina cyklarna blev :)

Oskar plockade blommor :)

Högt upp i Svampen :)

Josefine: Åh en sjö, är det hjälmaren?

Vilken utsikt

Premiär åket för i år med lilleputte tåget :)

Jag och min underbara älskade prins ♥

Gott med korv och bröd :)

Oskar fick lite pengar av morfar, dom hamnade snabbt i sparbössan när vi kom hem :)

Tack för idag mamma, Josefine och även pappa på ett litet hörn (Även fast du inte var med och cyklade genom hela stan ;) ) Vi har fått mycket frisk luft och motion idag, så vi kommer verkligen att sova gott inatt. :)

Hoppas att även du min vän har haft en toppen dag!

Kärlek



anncatrin boström
19 Maj, 2012 - 21:34

Tack själv,alltid lika mysigt att få vara med er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback