» Köping sen Bettorp

Hallå min vän

Idag mår jag lite bättre, tappar dock rösten från och till och är allmänt förkyld. Låter lite roligt när jag pratar :)

Idag så blev det en tur till Köping med mamma och pappa. Självklart så åktes det Camaro dit. Vi hade visserligen tur med vädret och slapp regnet men det blåste kallt. Vi var inte där så länge men en stund blev det iaf. Fick se en hel del snygga bilar och jag fick även modella med pappas bil ;) Lite roligt :)

Oskar fick en klubba av mig, gottegris :)

En tröja fick också följa med hem :)

Efter Köping så åkte vi och käkade sen vidare ut till Bettorp där det var kalas för min kusin Hampus som fyller 16 år idag. Det bjöds på smörgåstårta och en super smarrig marängtårta med glass, jordgubbar och vit choklad, mums!

Oskar och Hampus

Oskar somnade för kanske 45 minuter sedan. Han ville titta på Pippi och äta chips när vi kom hem. Klart vi ska ha det lite mysigt denna lördag.
Nu ska jag kolla på Vampire Diaries sen ska jag försöka sova..

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback