» Kärlek

Hej underbara du

Måste bara få säga att jag har en underbar familj och underbara vänner runt om kring mig och jag är tacksam som har alla sanna ärliga människor i mitt liv :)

Två speciella tack idag vill jag rikta till;

först min pappa, som utan tvekan är världens bästa pappa! Han ställer alltid upp och idag fick han igång min tvättmaskin som inte ens en elektriker kunde få igång. Nu kan jag äntligen tvätta hemma. Tack pappa, jag älskar dig

sen till min underbara svärmor som kom hit med hostmedicin och alvedon till våran sjuka prins. Tack maggan, älskar dig också♥

Även fast jag inte nämnt alla andra i mitt liv så betyder det att jag inte glömt bort er. Ni som alltid finns där och verkligen har varit sanna mot mig under hela mitt liv och ärligt kunnat visat glädje, Jag älskar er

Nu ska jag sova och hoppas att min prins mår bättre imorgon.

Massa Kärlek till er


Maggis
14 Maj, 2012 - 22:43

I love you to


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback