» Jobbsökande och busande

Goookväll min vän

Vilken dag! Tidigare idag, vid elva tiden för att vara exakt, så ringde jag på ett jobb. Han jag pratade med frågade om jag kunde komma tid vid 12 tiden!! Jag som gick i pyjamas fick springa in och sminka mig snabbt som fan och fort på med kläder. Henkes pappa var snäll och kom och hämtade mig ohc skjutsade mig dit jag skulle.
Mötet gick bra och det verkar som att det kan bli att han ringer mig när det dyker upp något. Ska även ringa till lite ställen på måndag efter skolan :) Hoppas hoppas :)

Sen hem och bara mysa med mina killar. Jag och Oskar kom på en ny lek. Vi gjorde en pyramid av några färgglada muggar, sen skulle vi köra brandbilen rakt på dom så pyramiden ramlade. Kan säga att prinsen tyckte att det var super roligt :)


Efter mycket lek och bus så satte jag mig och plugga lite. Måste verkligen sitta minst två timmar varje dag nu i helgen för att det ska fastna.
Nu på kvällen blev det mys med ostbollar och chips. Fredagsmys :)


Så skön stil :)

Nu är det min tur att mysa lite. Blir nog att kolla på lite Gossip Girl :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback