» Jobbig natt

Hej min vän

Efter en jobbig natt så känns det äntligen som att jag är på väg att vakna till. Halv elva igår hörde jag hur Oskar grät hysteriskt inne i sovrummet, så jag sprang dit och kollade efter. Stackarn hade kräkts, igen! Hela sängen! Det var bara att väcka Henke som hade somnat, se fick han ta Oskar medans jag tog bort alla sängkläder i Oskars säng. Eftersom det var så sent så fick jag slänga allt i en påse och ställa ut på balkongen.
Sen fick Oskar sova i våran säng resten av natten. Man har fått en hel del sparkar och stundtals vaknade jag av att jag var på väg ner från sängen.

Idag är det inga tecken som helst på att Oskar kräktes igår kväll. Han äter med god aptit och leker med full energi. Förstår inte, men huvudsaken är ju att min prins mår bra :)

Slängde precis i all tvätt i maskinen så vi blev av med det.

Vad ska man hitta på idag då?

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback