» Jobbat för ovanlighetens skull

Hej min vackra

Hur har din dag varit?
Min har vart kanon, trots en liten jobbig natt (för ovanlighetens skull). Gick upp imorse kl 05.50 och cyklade iväg till jobbet runt halv sju. Fick jobba på en avdelning jag har jobbat på förut, men skillnaden denna gång var att jag inte kände ett enda barn! Jag kände igen några barn som gick på stora avdelningen, men dom var ju bara 2-3 när jag träffade dom sist och nu är dom 5!! Känner mig super gammal!!
Men men, dagen gick jätte bra och jag har lärt känna lite ny personal och lärt mig namnen på barnen, vilket är tur eftersom jag ska jobba imorgon också :)

Oskar har dock vart väldigt gnällig sen jag hämtade honom på dagis. Verkar som att han har kommit in i en liten jobbig period. Hoppas att den går över snart.

Har hunnit med att tvätta lite idag och jag vet inte vad det är för fel på tvätt maskins helvetet! Till en början så centrifugerade den sjukt bra, nu får jag vrida ur alla kläder själv!! Och så ska det fan heller vara!!
Usch säger jag bara!! Men nu är lite av alla kläder tvättade och det är väl huvudsaken.. Vare sig jag får vrida ur all tvätt själv eller inte :p

Ska inte glömma att säga GRATTIS till min svärfar Micke som fyller år idag :) Hipp hipp hurra från oss alla!! :)

Dags att göra lillprinsen redo för natten nu. En dag imorgon också.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback