» Häng i parken

Hallå min vän

Dom senaste dagarna har det blivit ett inlägg runt den här tiden märker jag. Kanske borde ändra på det?

Jag har iaf tappat rösten, kan knappt prata. Borde egentligen vara tyst men det är ju inte alltid så lätt när man är så pratglad som jag..
Har fått tag på bilden som togs på mig igår när jag sitter i pappas bil haha ser lite tuff ut måste jag erkänna ;)


Idag så åkte jag och Oskar hem till mamma och pappa. Ville inte sitta hemma.. Sen hade vi med oss den radiostyrda "Rorri" bilen som var trasig. Men eftersom jag har en sån teknisk pappa så kunde han laga den åt oss. Blev en massa piller göra med små små skruvar och fjädrar, men nu fungerar den. Oskar är dock lite rädd för den, men det ska vi allt ändra på.
Var även ute i parken, byggde kakor och sparkade boll. Underbart väder måste jag säga, fast fan för blåsten.





Lilleplutten tvär slocknade redan vid halv åtta, han var jätte trött.
Imorgon är det återigen dags för skola och dagis. Hoppas att min röst har kommit tillbaka lite iaf

Kärlek


anncatrin boström
06 Maj, 2012 - 20:48

Haha du passar i Camaron o tack för en bra dag,älskar er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback