» Bra nyheter

Hallå min vän

Idag är min röst lite bättre men fortfarande hes. Förhoppningsvis så är den helt återställd imorgon :)

Dagen har varit hyffsat okej måste jag säga, inte toppen men okej. Hade det inte blåst så kallt så hade den varit toppen. Skolan idag gick jätte bra, fick kanon nyheter!! Jag har från och med idag ingen mer engelska, jag har klarat kursen med MVG i slutbetyg :) Och eftersom jag fick MVG i denna b kurs så skulle min lärare ändra mitt betyg i a kursen även det till MVG :) Så jag slipper göra de nationella proven!! Jag har gjort så bra ifrån mig på alla TMA uppgifter. Är så STOLT över mig själv!! Hurra hurra för mig haha ;)

Efter skolan idag så hämtade jag såklart Oskar så gick vi ut till parken en stund. Fast vi stannade inte ute länge, det blåste och så kom det en massa moln och gjorde det ännu kallare. Sen såg jag på Oskar vissa stunder hur han "darrade" till. Så vi gick hem, kollade på pippi och käkade jordgubbar. Inga fel det heller :)


Nu sover lilleman och jag ska sätta mig i soffan och kolla på Sverige matchen! Tröjan är på, NU KÖR VI ;D

Kärlek


anncatrin boström
07 Maj, 2012 - 20:02

Grattis till<3 du är duktig.puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback