» Vi krossade Djurgården! Äntligen!

JAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN SEGER FÖR ÖREBRO!!!
Och så vann Örebro över Djurgården det är ju bara för jävla härligt :D

Det var en spännande match och jag satt bokstavligen på bordet med en kudde framför munnen och härjade! Haha måste ha varit en rolig syn, men shit vad spännande det var! Ojoj :)

Tandläkar besöket idag gick jätte bra :) Oskar var jätte duktig och visade sina tänder precis som han skulle.
Sen fick jag och Henke lite info om hur vi lättast ska sköta om Oskars tänder. Mindre saft, mindre godis och inte så mycket småätande. Visste du att russin klassas som godis? För det visste inte jag, men nu vet jag.
När besöket var klart så fick Oskar välja en tandborste, såklart så väljer han en rosa med en prinsessa på :)

På eftermiddagen så kom Marika hit och hälsade på :) Hon och Oskar lekte och busade medans jag pluggade lite matte. Sen kom hennes kompis Sandra förbi och efter det så kom mamma och Josefine över en stund. Blev en massa kackel precis som det blir om du släpper ut alla hönor i hönsgården ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, fredag imorgon och det är skola som gäller. Oskar ska få vara på dagis en stund imorgon sen blir det stan :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback