» Solsken, Saigon, lek och bus

Hej min vän

Vilken underbar dag det har varit! Blev skinnjackan idag och jag ångrar inte mitt beslut!

Skolan gick iaf bra, har kommit ifatt lite i matematiken efter att jag fått det förklarat hur jag ska räkna, men jag är fortfarande inte riktigt där alla andra är. Som sagt, jag vill inte bli sjuk nåt mer så länge jag går i skolan.
På engelskan idag så fick vi tillbaka en TMA som vi gjorde förra veckan, och ytterligare ett MVG. Blir så stolt över mig själv ;)

På vägen hem idag så lyxade jag till det och gjorde ett litet stopp och köpte med mat hem.

Och fy så gott det var! Använde en kupong så jag fick med mig 2 lådor, fulla till bredden med mat hem, så nu kan man ju säga att jag har mat i några dagar iaf. Henke och Oskar får äta annat, jag ska ha min saigon.

Snart är det dags för Oskar att sova, och efter allt busande och lekande så hoppas jag att han kommer sova gott inatt :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback