» Underbara Söndag

Hej min vän

Även denna dag har bjudit på underbart väder! Älskar solen, min bästa vän!
Va skönt det var när man vaknade imorse och insåg att väckarklockan inte stämde, att man faktiskt ska ställa fram tiden en timme. Istället för att vakna kl 6 var kl 7 :) Jag vet att egentligen så är det ingen skillnad, men det känns som det när man verkligen ser på klockan. Vem går inte hellre upp kl 7 än 6??

Blev en tripp ut till marieberg idag med mamma och pappa. Köpte mig ett par tygskor på skopunkten då jag inte äger några. Och det är inte lätt att vara i parken och leka med högklackat ;) Så nu har jag ett par bra skor
som funkar till många tillfällen.
Efter sko shoppingen så följde vi med dom hem och blev bjudna på mat, tackar man ju inte nej till. Alltid gott med mammas mat :)

Såklart så hamnade vi i parken idag också. Det byggdes sandkakor och det blev många turer ner från rutschkanan






Älskar att man kan vara ute nu och njuta av att solen är framme och värmer. Nu kan vi med säkerhet säga att våren äntligen är här!

Nu på kvällen så kom våran favorit Milla hit och hälsade på. Oskar och hon satt och mumsade pommes frites och myste. När prinsen lagt sig för natten så blev det en massa prat om härliga minnen. Vi har upplevt mycket roligt och tråkigt tillsammans. Men vad annat kan man räkna med efter 7 års vänskap? :) Jag vet iaf att i Milla har jag en sann och äkta vän för resten av mitt liv ♥

Nu ropar sängen att jag ska lägga mig. Kanske är lika bra eftersom det är måndag imorgon och en ny skolvecka väntar.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback