» Underbar eftermiddag i lekparken

Hej min vän

Oj vilken underbar dag det har varit! Varmt och riktigt vårväder ute. Att städa och tvätta gick fort idag så det var skönt det, blev ju mer tid till annat :)

Jag och Oskar valde att gå ut på eftermiddagen och sparka boll och leka lite i parken.

Nytt fotbollsproffs på g?


Jag vet jackan är lite kort, ska fixa en ny nu på fredag :D

Äntligen dags att gunga igen :)



Nästa gång tar vi med oss hink och spade :)

Sen kom Matilda hit på lite besök. Blev lite kaffe och glass innan Matilda kom på att hon ville måla, så det var bara att ta fram målarböckerna till henne och Oskar

Okej jag erkänner, jag var också med och målade lite ;)

Hoppas att du också har haft en härlig dag i solen :)
Kärlek


anncatrin boström
21 Mars, 2012 - 19:35

Ja vad skönt med varmare väder då kan vi ta med fika ut nån dag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback