» Underbar dag

Hej min underbara vän

Idag har jag och Oskar haft en super mysig dag tillsammans :) Vi har lekt, busat, läst och gosat och så har vi gjort allt det en gång till!

Mellanmål med jordgubbar och juice (och såklart lite choklad)

Oskar lagade mat åt mig

Det blev kyckling, paprika och tomat

Vi satte hans fåtölj i soffan, vilket blev väldigt spännande

Han har testat mina tofflor :)

Sen gjorde jag det mysigt och dukade upp våran middag vid hans lilla bord
samtidigt som vi tittade på Chuggington :)

Spännande att äta framför tvn

Fick ett litet roligt besök förut av Patricia. Var extremt länge sen jag träffade henne så det var riktigt roligt att hon kom hit. Vi drack lite kaffe och pratade en väldans massa skitsnack, precis som man måste få göra ibland.
Nu sover min lilla älskling redan för kvällen, hade tänkt att vi skulle titta på mellofestivalen, äta chips och godis. Men han var alldeles för trött för det och frågade efter välling så det fick bli sängen tidigt idag :) Eller iofs så lägger han sig alltid vid kl 19 så det är ju inte konstigt, ville bara ha en lång mys stund med min grabb ♥

Om 20min så är det dags, finalen av mellofestivalen. Ska plocka fram godis, chips och cola sen är jag redo att sitta och sjunga med och heja lite.
Hoppas att ni också får en fortsatt trevlig kväll :)

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback