» Torsdag

Godmorgon min vän

Hoppas att allt är bra med dig? Här är det helt okej, lite trött som vanligt så här på morgonen men det kommer ju gå över snabbt.
Blev inget bloggande igår, hade alldeles för fullt upp. Stannade till på ÖoB efter skolan där det blev en liten min.  "shopping". Köpte lite nya städmedel och en ny regnoverall till Oskar. Han har vuxit ur sin gamla så han behöver ju en ny till dagis. Hittade en som dom hade på rea så den kostade bara 149kr! Jätte billigt och bra ju, så nu är det bara en vårjacka, vårskor och regnstövlar som behövs sen är vi verkligen redo för våren.


När jag kom hem så var det dags att börja städa och det blev en ordentlig städning. Rengjorde alla luckor och skåp i köket, ugnen, dammade överallt osv. Tvättningen gick också bra, Henke hjälpte till och verkar nu fatta hur man gör. Han ska få visa att han kommer ihåg det nästa vecka då vi har tvätt tid igen.

På eftermiddagen så kom faster Marika förbi, Henkes syster. Oskar blev överlycklig och dom började busa på engång. Vi gick ner och handlade lite glass, jordgubbar och chokladbollar sen blev det mums fika. Älskar att Ica säljer jordgubbar för 10kr asken, dom är jätte röda och jätte goda.


Innan Marika åkte hem så hjälpte hon mig lite med matematiken, men jag kommer behöva mer hjälp och hon har lovat att ställa upp. Så snäll så ♥
Fick hem resten av alla kort jag beställde i helgen igår, så nu har jag mer kort som ska in i fotoalbumet. Blir att pyssla med det i helgen skulle jag tro.

Nu ska jag göra Oskar redo för dagis innan det är dags för mig att cykla iväg. Ska möta upp Veronica kl 8 och få lite sällskap till skolan. Kanske har lite skvaller och bjuda på också vem vet ;)

Hoppas att du får en underbar!
Kärlek


anncatrin boström
15 Mars, 2012 - 07:47

Fint regnställ o till ett bra pris<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback