» Tisdag morgon

Godmorgon min vän

Oskar är lämnad på dagis och jag njuter i lugn och ro av en kopp kaffe :)
Lämningen idag gick jätte bra, Oskar studsade in på avdelningen och skrattade. När jag sa hejdå så sprang han tillbaka till mig, gav mig en Bamsekram och en puss och sa hejdå ♥ Blir alldeles varm i hjärtat!
Har lämnat in sommarledighets lappen nu och som det ser ut just nu kommer han vara ledig hela sommaren. Skulle det bli någon ändring så är det ju bara att säga till fröknarna :) Nästa vecka ska Oskar vara på dagis (påskveckan), vet att han älskar att vara på dagis så varför inte. Så kommer jag få en chans att plugga i lugn och ro :)

Idag är det bara en lektion sen kommer mina killar och möter mig efter skolan. Kanske stannar till i stadsparken och leker lite :)

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback