» Tidsomställning..

Måndag morgon och jag är tröttare än någonsin. Det här med att ställa om kroppen till sommartid är inte den lättaste. När väckarklockan ringde i morse halv sju så var ju klockan enligt vintertid bara halv sex.. Det känns i kroppen när det sker en omställning. Bara hoppas att den snart vänjer sig, gäspar hela tiden och det ögonlocken hänger tungt ner och jag vill bara krypa ner under täcket igen och sova. Vill inte gå ut, vill inte sätta mig och räkna matte eller tala engelska.. Jag vill bara sova!

Är det någon mer än jag som känner av tidsomställningen?

Känner mig lite som denna filur idag ;)

Idag är det skola sen hem och förhoppningsvis så kommer solen titta fram och vädret vara underbart. Då blir det att packa en fika väska och gå ut i parken och leka :) Svärföräldrarna kommer hit runt kl 14 så vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute och leka :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback